Erfaren leder søges til stillingen som ejendomsleder for Avedøre Stationsby Syd

Hvidovre

Kan du arbejde systematisk samt organisere og styre projekter? Er du analytisk anlagt og vant til at begå dig i en politisk ledet organisation? Så er du måske den nye ejendomsleder, vi søger!

Afdeling Avedøre Stationsby Syd består af etagebyggeri, rækkehuse og en række erhvervslejemål, institutionslejemål og klubber. Afdelingen er ibrugtaget i 1974 og omfatter 1.028 boliglejemål - 941 familieboliger, 76 ungdomsboliger og 11 ældreboliger.

Hvilke arbejdsopgaver skal du løse?
Som ejendomsleder får du ansvar for betjening af afdelingen i alle opgaver vedrørende driften, herunder forvaltning af de nødvendige midler og ressourcer. Ligeledes får du ansvar for bygningernes vedligeholdelse og planlægningen af denne.

Der vil til stadighed komme forskellige renoveringsprojekter i afdelingen, af forskellig størrelse, som vil kræve din involvering i større eller mindre grad. Dette i samarbejde med forskellige rådgivere.

Du er med til at sKABe nye procedurer og arbejdsgange i en hverdag med mange forandringer, så der hele tiden garanteres optimal og effektiv drift af boligafdelingen og udvikling af den tætte beboerkontakt og gode beboerservice.

I dagligdagen er der et tæt samarbejde med beboervalgte repræsentanter i afdelingen, herunder forskellige samarbejdsudvalg. Der er endvidere tæt samarbejde med kolleger fra de øvrige afdelinger i Avedøre BoligselsKAB samt kolleger i administrationsselsKABet KAB.

Du bliver ansvarlig for
7 medarbejdere på ejendomskontoret og 10 medarbejdere på afdelingens materialegård samt en beboerrådgiver. Du er ansvarlig for den daglige drift af ejendomskontoret og for ledelsen af personalet i afdelingen. Dagligdagen foregår ofte i højt tempo, men med den rette indstilling, en god portion humor og et godt samarbejde sKABes der alligevel en god hverdag.

Vi ønsker en ejendomsleder med følgende profil:

  • Erfaren, delegerende leder samt en god rollemodel, idet du vil få det ledelsesmæssige ansvar for 18 medarbejdere.
  • Du er nærværende og empatisk i dit ledersKAB.
  • Du er udadvendt, rummelig og god til at kommunikere – både i skrift og tale – og så skal du kunne begå dig i en politisk ledet organisation.
  • Du er administrativ stærk og har gode it-kundsKABer.
  • Det er vigtigt, at du arbejder systematisk og kan lide at organisere og styre projekter.
  • Endvidere er det afgørende, at du er analytisk anlagt og kan udarbejde driftsbudgetter, vedligeholdelsesplaner samt sikre løbende budgetopfølgning.
  • Vi forventer, at du har en relevant uddannelse samt ledererfaring, og så skal du have et godt kendsKAB til bygninger og bygningsdrift.
  • Du skal være villig til at deltage i et mindre antal aftenmøder.
  • Du har erfaring med kontakt til, og forhandlinger med, eksterne håndværkerfirmaer og kommunale myndigheder mv. Der samarbejdes med Hvidovre Kommune.

Hvad tilbyder vi?
En stilling med mange spændende udfordringer og gode kolleger, hvor der er gode muligheder for efteruddannelse og personlig udvikling.

Løn, pension og øvrige ansættelsesvilkår sker på individuelle vilkår.

Lyder ovenstående som noget for dig?
Så søg stillingen inden ansøgningsfristen udløber den 3. juni 2024.

Første samtalerunde forventes afholdt torsdag den 6. juni og anden samtalerunde torsdag den 13. juni. Afsluttende samtale med boligafdelingens ansættelsesudvalg afholdes tirsdag den 18. juni.

Du skal være indstillet på, at der benyttes adfærdsprofil i forbindelse med rekrutteringen.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ejendomsleder John Petersen på mail : [email protected] , eller kundechef Henning Bøgh Holtov på telefon 33 63 13 71

Tiltrædelse er 1. august 2024.


Information og data

Denne ledige stilling har jobtypen "Afdelingsleder", og befinder sig i kategorien "Ledelse og personale".

Arbejdsstedet er beliggende i Hvidovre.

Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
  • Afdelingsleder
  • Hvidovre