Hotel Manager

Aalborg Øst

hos Aalborg Hotel Apartments

Begejstres du af at levere enestående gæsteservice og har et skarpt øje for detaljer? Stråler din positive energi både i telefonen og ansigt til ansigt samt har en smittende effekt på dine omgivelser?

Som vores nye Hotel Manager får du en koordinerende rolle, i et positivt og effektivt team, som i fællesskab står for alle booking- og driftsrelaterede opgaver i relation til udlejningen. Samtidig bliver du en central del af vores front desk og vil bidrage til at vores gæster altid føler sig velkomne. Du vil få det overordnet ansvar for både driften og personale (3 medarbejdere i Team FrontDesk samt 10-12 medarbejdere i Team Housekeeping).

Vi søger dig, som er en engageret og erfaren hotelmanager, der kan tage ansvar for receptionen og den daglige drift af hotellet samt være med til at sætte standarden for en høj og løsningsorienteret gæsteservice. En gæsteservice som også kan afspejles i vores, allerede meget flotte, ratings på hotels.com og booking.com.

Det er vigtigt, at du trives med at løse både administrative og tekniske opgaver, og er indstillet på at hjælpe til der hvor der er behov, også i de tilfælde hvor det kan være uden for ”normal” arbejdstid. Du skal have viljen til at ville, og til at gå den ekstra mil for vores kunder.


Lidt om os
Aalborg Hotel Apartments et hotelkompleks bestående af 74 moderne, fuldt møblerede lejligheder i høj kvalitet, hvor en stor del af vores kunder er langtidslejere. Vores gæster er typisk virksomheder som har personale udstationeret i Aalborg/Nordjylland, i kortere eller længere eller private ifbm. genhusning v. forsikringsskader, flytning, salg af bolig eller weekendophold. Vi er beliggende på Tornhøjvej 10, 9220 Aalborg Ø


Jobbet
Hos Aalborg Hotel Apartment skal man have interesse i at håndtere alle facetter af jobbet, bortset fra bogføring. Det vil være en fordel, hvis du har en mini håndværker gemt i dig (skift af brusehoved, en skabslåge der hænger eller hvis wi-fien driller).

  • Servicering af hotellets gæster samt sikre et højt serviceniveau
  • Reservationer & Bookinger, erhverv, private og leisure
  • Udarbejdelse af firmaaftaler & long terms leases
  • Vagtplanlægning, rengøringspersonale
  • Kvalitetskontrol ifht. lejlighedernes stand og inventar
  • Gode IT-kompetencer. Office 365 særlig Excel samt bookingsystemet Picasso
  • Teknisk flair. Dør- og låsesystemer, da vi tilbyder elektronisk ind- og udtjekning
  • Gode kommunikationsevner, på dansk og engelsk, mundtlig som skriftlig.

Vi arbejder tæt sammen og lægger derfor vægt på den gode tone og at alle trives, derfor er det vigtigt at du er en teamplayer. På kontoret skal der være plads og tid til at hjælpe hinanden selvom vi har hver vores primære arbejdsopgaver, så vi alle kan træde til og tage over i forhold til ferier og lign. Vi tror på vi lykkes bedst sammen.


Om dig
Vi tænker du har min. 1-2 års erfaring fra lignende stilling.

  • Erfaring og flair for god kundeservice, fra hotelbranchen
  • Høj grad af ansvarsbevidsthed & god til at bevare overblikket, i travle situationer
  • Systematisk og struktureret i din tilgang til opgaver
  • Har ben i næsen, tør tage selvstændige og hurtige beslutninger
  • Omstillingsparat og mod på opgaver af forskellig karakter, også de tekniske.
  • Kommercielt mindset med en god forretningsforståelse, herunder også flair for tal
  • Erfaring med bookingsystemet Picasso vil det en fordel.


Vi tilbyder
Der er tale om en 37 timers stilling, primær mødetid mandag til fredag, kl. 8-16.

  • Et job med ansvar samt frihed under ansvar ifht. planlægning af din arbejdsdag
  • Gode kollegaer, et uformelt arbejdsmiljø og højt til loftet
  • En flad organisationskultur, hvor der ikke er langt fra beslutning til handling
  • Løn svarende til dine kvalifikationer
  • Pensionsordning & Sundhedsforsikring
  • Mulighed for personlig udvikling


Jobbet er ikke et helt typisk 8-16 job. Akutsituationer kan opstå, og derfor kan det ske at du skal rykke ud til en emergency, det sker dog sjældent, men derfor er det nødvendigt at du har bil. Ligeledes skal man være tilgængelig for vores vagtfirma (nødsituationer) samt assistere weekendpersonalet hvis nødvendige spørgsmål opstår, her benytter vi Skype.

Da du som Manager er til rådighed, efter behov, indgår du IKKE i det generelle rul af weekendvagter.

Ansøgning
Vil du være en del af vores dynamiske team, i en atmosfære fyldt med varme og gæstfrihed?

Vi ser frem til at modtage din ansøgning samt CV på [email protected]. I Emnefeltet bedes du venligst skrive Hotel Manager – og dit fulde navn.

Vi indkalder løbende til samtaler, men venter gerne på den rette.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Camilla Jones Pedersen på tlf. 9363 8484, tirsdage & torsdage ml. kl. 9-10.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Kilde: Jobnet.dk


Information og data

Denne ledige stilling har jobtypen "Hotelmedarbejder", og befinder sig i kategorien "Detail, Restauration og Hotel".

Arbejdsstedet er beliggende i Aalborg Øst.

Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
  • Hotelmedarbejder
  • Aalborg Øst
  • Mandag den 17. juni 2024