Rekrutteringsfirma

Backoffice medarbejder med ansvar for fakturering - 3 måneders projekt med mulighed for fastansættelse

Ballerup

Få yderligere info om stillingen
Er du skarp til struktur, tal og detaljer? Vi søger en ansvarsbevidst BackOffice assistent, der kan sikre, at vores serviceaftaler bliver faktureret korrekt og til tiden. Stillingen er et midlertidigt projekt på tre måneder med mulighed for fastansættelse for den rette kandidat.

Om jobbet
Som BackOffice assistent bliver du en vigtig del af vores administrative team. Du får en central rolle i at understøtte driften med præcis fakturering, opfølgning og vedligeholdelse af aftaledata. Du arbejder tæt sammen med kolleger i både drift og salg for at sikre et solidt grundlag for fakturering.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Udarbejde og håndtere fakturaer på serviceaftaler
  • Registrere og følge op på afregninger i vores økonomisystem
  • Vedligeholde data og prisstrukturer
  • Bidrage med øvrige administrative opgaver i teamet

Om dig
Vi forestiller os, at du har erfaring med administrativt arbejde, gerne med fokus på fakturering eller økonomi. Du arbejder struktureret og er god til at holde overblik over mange detaljer. Du har flair for IT og gerne kendskab til ERP-systemer som Navision, SAP eller Business Central.

Som person er du selvkørende, hjælpsom og sætter pris på at samarbejde med kolleger i et team, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok. Du kommunikerer klart og professionelt – både skriftligt og mundtligt.

Vi tilbyder
Du bliver en del af en virksomhed, hvor vi lægger vægt på høj faglighed og et godt samarbejde. Vi har et uformelt miljø med respekt for hinanden og en hverdag præget af ordentlighed og engagement.

For den rette kandidat kan der være mulighed for fastansættelse efter projektperioden. Lønnen forhandles efter dine kvalifikationer.

Lyder dette som noget for dig så upload dit CV via formularen nedenfor ASAP – da stillingen skal besættes hurtigt!

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Senior Consultant Anette Timm på tlf. 33266470.


Information og data

Denne ledige stilling har jobtypen "Administrativ medarbejder", og befinder sig i kategorien "Kontor, handel og service".

Arbejdsstedet er beliggende i Ballerup.

Få yderligere info og kontakt på Centrum Personale A/S's hjemmeside: klik her......
Hjemmeside
Faste stillinger og vikariater
– inden for mange brancher og på de fleste stillingsniveauer

Når du kigger efter et nyt job, tilbyder Centrum Personale flere muligheder; Vi rekrutterer til både faste stillinger, projektansættelser og vikariater. Hos os kan du finde mange stillingstyper og de fleste stillingsniveauer – fra et receptionistjob til en stilling som økonomichef.

Centrum Personale har 30 års erfaring inden for HR-, vikar- og rekrutteringsområdet. Vi udmærker os med solid viden på området, indblik i mange brancher og et bredt netværk.

Vi benytter vores egen emnebank aktivt, når vi løser opgaver for en lang række virksomheder. Da vi ikke annoncerer alle stillinger, er det en god ide at blive en del af emnebanken og hermed stå i første række til nye jobmuligheder.

Centrum Personales rekrutteringskonsulenter arbejder med et stort personligt engagement og lægger vægt på, at kunder og kandidater får en positiv oplevelse i mødet med Centrum Personale.
Læs mere på: www.centrum-personale.dk
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
  • 04.07.2025
  • Administrativ medarbejder
  • Ballerup