Rekrutteringsfirma

Customer Supporter til Danløn

Nordsjælland

Få yderligere info om stillingen
Er du serviceminded og har du erfaring med Danløn, - så er du måske Danløn’ s nye Customer Supporter

Centrum Personale søger for vores kunde, Danløn i Nordsjælland, en dygtig og serviceminded Customer Supporter til at servicere Danløn’s eksisterende samt nye kunder via mail, - og telefoniske henvendelser. Du vil blive en del af et dynamisk team på 9 Customer Supportere, der har lønerfaring i Danløn.

Om virksomheden

Du vil blive ansat hos Danske Lønsystemer, der er en del af en international koncern, der er specialiseret i HR og lønsystemer, herunder Danløn og LessorLøn, LessorWorkforce, Emply og Paychex. Det danske kontor er beliggende i Allerød, Nordsjælland og tilbyder moderne & lyse kontorlokaler med behageligt kontormiljø samt en god kantineordning & fri parkering.

Du tilbydes 2 dages hjemmearbejde, der er struktureret mandage og fredage, og en mødetid på telefon og mail fra kl. 8 – 16. De sidste 3 bankdage før lønkørsel, vil arbejdstiden enten ligge inden for tidsrummet fra kl. 8 – 16 eller 9 – 17.

Opgaver

Som ny kollega kan du se frem til en alsidig hverdag i tæt samspil med dygtige kolleger. Her vil du opnå en bred kontaktflade med Danløn’s kunder på telefon og mail, hvor du vil skulle besvare deres henvendelser omkring brugen af Danløn.

Du kommer dermed hele vejen rundt om Danløn, når du får ansvar for:

  • Konkrete kundebesvarelser af spørgsmål om løn, ferie og brugen af Danløn
  • Besvarelse af både simple og mere komplekse spørgsmål
  • Serviceminded tilgang til kunder, der oplever at være i centrum
  • Håndtering af nye kunder, der skal sættes ind i Danløn systemet.

Om dig

  • Du har kendskab til løn og ferielov, og gerne erfaring med bogføring
  • Du har kendskab til Danløn, eller eventuelt andre lønsystemer
  • Du trives med både telefonisk kontakt og mail korrespondance
  • Du trives med at tale med mange kunder hver dag (+30 kald)
  • Du er struktureret og serviceminded, og har et godt overblik
  • Du er god til at kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale
  • Du er nysgerrig, udvíkingsorienteret og vil gerne lære nyt

Lyder dette som en spændende og udviklende mulighed for dig? Så tøv ikke med at sende din ansøgning og CV via formularen nedenfor. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent, Anette Thaulow på telefon 3324 4080 eller mail: at@centrum-personale.dk.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Information og data

Denne ledige stilling har jobtypen "Kundeservicemedarbejder", og befinder sig i kategorien "Kontor, handel og service".

Arbejdsstedet er beliggende i Nordsjælland

Få yderligere info og kontakt på Centrum Personale A/S's hjemmeside: klik her......
Faste stillinger og vikariater
– inden for mange brancher og på de fleste stillingsniveauer

Når du kigger efter et nyt job, tilbyder Centrum Personale flere muligheder; Vi rekrutterer til både faste stillinger, projektansættelser og vikariater. Hos os kan du finde mange stillingstyper og de fleste stillingsniveauer – fra et receptionistjob til en stilling som økonomichef.

Centrum Personale har 30 års erfaring inden for HR-, vikar- og rekrutteringsområdet. Vi udmærker os med solid viden på området, indblik i mange brancher og et bredt netværk.

Vi benytter vores egen emnebank aktivt, når vi løser opgaver for en lang række virksomheder. Da vi ikke annoncerer alle stillinger, er det en god ide at blive en del af emnebanken og hermed stå i første række til nye jobmuligheder.

Centrum Personales rekrutteringskonsulenter arbejder med et stort personligt engagement og lægger vægt på, at kunder og kandidater får en positiv oplevelse i mødet med Centrum Personale.
Læs mere på: www.centrum-personale.dk
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
  • 25.09.2025
  • Kundeservicemedarbejder
  • Nordsjælland